Notícies del lloc

14/01/2015

L’Ajuntament de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya signen un acord de col·laboració per a la realització d’una iniciativa per a la promoció del cotxe compartit als campus de la Diagonal.

19/01/2015

Els estanys solars representen una oportunitat per passar de les fonts d'energia tradicional a les renovables.

05/03/2015

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha reduït un 27% el consum energètic dels edificis dels campus en els darrers quatre anys. Aquesta fita supera l’objectiu fixat al Pla d’estalvi energètic de la Universitat per al 2014 de reduir aquest consum un 25%.

11/03/2015

El barri de Torre Baró, a l'extrem nord de la ciutat, és objecte d'estudi per part d'un grup d'estudiants de cinc escoles d'arquitectura de Barcelona.