La distinció rebuda a una conferència subratlla les fortaleses del projecte EuroEnergest

El període de tancament del projecte EuroEnergest és una integració intensiva de molts dels desenvolupaments aconseguits per aquest consorci europeu. A la planta de SEAT a Martorell, el consorci ha tancat la recopilació de dades històriques de consum d'energia, i ha començat a finalitzar l'execució de tots els components d'optimització per donar resultats.

L'IEMS (Industrial Energy Management System) és una innovadora àrea de recerca en sostenibilitat, i el consorci EuroEnergest ha rebut recentment un reconeixement per la seva presentació al IECON’2014 (Dallas, Texas, USA), el passat mes de novembre. A més de presidir diverses parts del procés, com a membre del consorci la UPC ha guanyat la distinció de "Millor Presentació" en la categoria de control predictiu. El líder de l'equip UPC, Konstantinos Kampouropoulos (Motion Control and Industrial Applications - MCIA) ha comentat que el reconeixement reforça l'impuls cap a l'èxit del projecte. Aquesta distinció destaca entre els molts desenvolupaments de recerca produïts en el marc d'aquest projecte Europeu.

Konstantinos Kampouropoulos va rebre el seu títol d'enginyeria elèctrica de la Institució Pública d'Educació Superior de Macedònia Occidental el 2009. Actualment està estudiant per obtenir un doctorat a la Universitat Politècnica de Catalunya sobre algoritmes d'optimització i eficiència energètica.