La Universitat de la Bateria

Albufera Energy Storage, davant la creixent demanda del sector i en col·laboració amb Leitat, presenta aquest curs especialitzat en sistemes d'emmagatzematge energètic electroquímic.

Quan?

22/01/2015 a 09:30 fins a 23/01/2015 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Parc Cientific de Barcelona - C/ Baldiri Reixac, 4-8 - 08028 Barcelona "Edificio Cluster"

iCal

La convocatòria de la Universitat de la Bateria BCN té com a objectius principals proporcionar als assistents una visió general de les característiques i fonaments de l'electroquímica aplicada a l'emmagatzematge energètic, així com oferir un coneixement exhaustiu de les seves aplicacions en les futures Smart Grids.

Destaca la ponència de Roberto Villafáfila de UPC-Formula Student sobre emmagatzematge per a vehicles elèctrics.

El curs tracta de crear una xarxa de professionals involucrats en els conceptes d'emmagatzematge d'electricitat a nivell europeu per desenvolupar projectes de demostració d'acord a les directrius de la Comissió Europea per als propers 10 anys dins del programa H2020.