PHYSICS4MOBILE: Física amb tecnologia mòbil

Quan?

14/10/2015 de 18:30 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Mobile World Centre (Barcelona)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

PHYSICS4Mobile permet mostrar la física amb la tecnologia mòbil, una manera de fer servir el coneixement físic (en un entorn numèric i gràfic) amb dispositius mòbils.

L’eficiència energètica o el principi de conservació de l’energia a la punta del dit. Fent ús de la tecnologia MMT es mostren des d’exemples senzills, com el càlcul de la densitat, fins a problemes més complicats, com el càlcul de l’entropia de l’aire humit.

La conferència anirà a càrrec dels professors:
  • Manuel Moreno, del departament de Física i Enginyeria Nuclear de la Universitat Politècnica de Catalunya
  • Joan Josep Suñol i Josep M. Güell, del departament de Física de la Universitat de Girona

Aquesta nova tecnologia està adreçada tant a educadors i tècnics com a ciutadans en general amb l’objectiu de gaudir dels beneficis de la tecnologia mòbil.