e-GoMotion Challenge

Quan?

18/11/2013 de 14:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d'Actes - Edifici Vèrtex

iCal

El projecte e-GoMotion organitza una sèrie d'esdeveniments i seminaris a Barcelona durant e l'EVS27 i Smart City Expo World Congress per discutir sobre els reptes de futur de la mobilitat urbana. Els actors públics i privats es reuniran amb quatre universitats europees líders i estudiants de secundària procedents d'Itàlia, França i Alemanya per compartir bones pràctiques i trobar solucions sostenibles.

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) acollirà la sessió EL FUTUR DE LA MOBILITAT URBANA. Agenda: e-GoMotion Repte Final, estudiants procedents d'Itàlia, Alemanya i França presentaran les seves idees per a una mobilitat més sostenible. Seguidament, representants d'institucions locals europees i del sector automoció compartiran bones pràctiques de la indústria, presentaran solucions tecnològiques per al futur de la mobilitat urbana i s'uniran a una taula rodona juntament amb les universitats sòcies d'e-GoMotion.

Els 80 primers estudiants que enviïn un missatge a eventos@e-gomotion.eu podran participar en la sessió de dilluns i rebran una invitació per assistir dimarts al Smart City Expo World Congress, on podran participar en la trobada "Smart Education for Sustainable Mobility "(10-12h) organitzada per e-gomotion i visitar l'exposició.

Programa complet