Presentació moto elèctrica ePR01

Cuándo

26/09/2018 de 18:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Dónde

Sala d’actes de l'EEBE

Web del Evento

Visitar web

Agregar evento al calendario

iCal

El dimecres 26 de setembre, a les 18 hores, tindrà lloc a la sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), la presentació de la nova moto ePR01, dissenyada i construïda per l’equip ePowered RACING, un equip multidisciplinari d’estudiants de l’EEBE que han treballat des de zero per construir l’ePRO1. Aquest equip competirà amb el nou model en la cinquena edició de MotoStudent, que se celebrarà el 6 i el 7 d’octubre al circuit de MotorLand Aragón, a la població d’Alcanyís.

En aquesta cinquena edició, també hi participaran els equips MotoSpirit, de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT); e-Ride ETSEIB i ETSEIB Racing de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), i E3-Team Epsevg, de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

MotoStudent és una competició internacional que promou la innovació, la recerca i el desenvolupament d’equips formats exclusivament per universitaris, proporcionant-los una experiència global.