Premi UPC per a projectes de CFGS

El projecte 'Automatització sostenible del procés de càrrega de contenidors del Port de Barcelona' presentat per tres estudiants de l'Institut Escola del Treball de Barcelona, guanya el Premi UPC en la categoria de CFGS. El Premi UPC 'Arquitectura, Ciència i Tecnologia Sostenible' reconeix els millors treballs en aquest àmbit, i en l'edició d'enguany ha comptat amb la participació de 115 treballs i de 133 alumnes d’arreu de Catalunya.

El projecte guanyador consisteix en millorar i automatitzar els sistemes de càrrega i descarrega de contenidors i alimentar aquests sistemes amb energia solar fotovoltaica al Port de Barcelona. Les millores aportarien un millor rendiment en les vessants econòmica i de sostenibilitat ambiental, a més minimitzaria els riscos laborals.

+Info