Notícies del lloc

01/05/2011

Crear un simulador que trobi la solució òptima per transmetre sense fil energia a l’espai. Aquesta ha estat la idea del projecte de fi de carrera que Elisenda Bou ha desenvolupat, a cavall entre l’ETSETB i el MIT.

13/05/2011

El Centre de Política del Sòl i Valoracions de la UPC, en col·laboració amb socis de França, Grècia i Portugal, ha desenvolupat una xarxa d’ecodisseny, construcció i distribució de tecnologies innovadores d’estalvi d’energia, principalment pel que fa a l’ús de recursos hídrics, en la Mediterrània.

24/05/2011

Creen un sistema que estalviarà 15 milions d’euros anuals a les empreses d’energia eòlica. És el primer sistema de predicció de fallades capaç d’analitzar totes les variables de funcionament d’un aerogenerador. La tecnologia, batejada com a iTesTiT, ha generat cinc patents catalanes que han donat lloc a una spin-off.

30/05/2011

MIT selecciona als 10 joves innovadors més prometedors d'Espanya.

07/06/2011

Coordinated by UPCBarcelonaTech. Partner Institutions: Instituto Superior Técnico de Lisboa (IST), Royal Institute of Technology at Stockholm (KTH), École Polytechnique (Paris Tech), Technische Universiteit Eindhoven (TU/e), ESADE Business School