El president de la Generalitat inaugura el Campus Diagonal-Besòs

El passat 14 de setembre, el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont; l’alcaldessa de l’Ajuntament de Barcelona, Ada Colau; l’alcalde de Sant Adrià de Besòs, Joan Callau; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, i el rector de la UPC, Enric Fossas, van inaugurar l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la UPC al Campus Diagonal-Besòs, que inicia la seva singladura aquest curs acadèmic 2016-2017 com a un nou espai universitari d’innovació i coneixement.

El nou Campus Diagonal-Besòs neix amb la voluntat d’esdevenir un altre pol referent de la UPC en docència, recerca i innovació en l’àmbit de l’enginyeria industrial, especialment en les tecnologies química, de materials, biomèdica i d’energia. Amb 150.000 m2 de superfície potencial per edificar, dels quals actualment s’han construït 53.000 m2, el Campus compte de tres edificis dedicats a la docència i la recerca.

L’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la UPC, motor principal del nou Campus, ha iniciat el curs acadèmic el aquest mes de setembre, amb uns 3.500 estudiants de grau, màster i doctorat, i uns 400 docents i investigadors.

+info