Alstom renova la Càtedra d'Innovació en Tecnologies Ferroviàries i Energies Netes amb la UPC

La Càtedra d'Innovació en Tecnologies Ferroviàries i Energies Netes permetrà ampliar les àrees de col·laboració entre Alstom i la UPC a més d'establir noves iniciatives i línies de treball que siguin d'interès per a les dues parts.

Alstom i la UPC han renovat l'acord de col·laboració que mantenen ambdues entitats a través de la seva Càtedra d'Innovació en Tecnologies Ferroviàries i Energies Netes. L'objectiu d'aquest conveni és crear una plataforma tecnològica per a la realització d'activitats de formació, recerca i transferència de coneixement, que permeti la incorporació d'innovacions tecnològiques i de gestió als productes d’Alstom amb celeritat i fiabilitat. Alstom destinarà 100.000 euros a aquest projecte docent que es va iniciar amb la UPC l’any 2008, i que està dirigit a estudiants d'enginyeria.

En concret, Alstom finançarà un ampli número d'activitats docents entre les quals destaquen la col·laboració per a la realització de projectes conjunts entre la universitat i l'empresa, així com la convocatòria d'un premi a la innovació per a projectes de final de carrera en tecnologia ferroviària i energies netes. A més, la càtedra col·labora en els programes formatius mitjançant la participació dels professionals d’Alstom impartint diferents matèries.

+ Info