Xerrada sobre energia, edificis i materials

“Energia, edificis i materials: investiguem l’entorn domèstic i escolar”

Quan?

30/01/2014 de 18:00 a 19:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

FCRi – Passeig de Lluís Companys, 23 – Barcelona

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

L’habitatge i l’escola són edificis propers on l’alumnat pot fer petits treballs d’investigació que serviran tant per practicar el mètode científic com per aprofundir en temes tranversals diversos (sostenibilitat, medi, construcció, etc.)

Organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, aquesta xerrada s’adreça al professorat de cicle superior de Primària, ESO i Batxillerat. L’objectiu de la xerrada és explicar de forma pràctica quines recerques es poden fer, quines dades cal prendre i com interpretar-les, així com mostrar quins beneficis pedagògics en pot treure l’alumne.

Totes aquelles escoles que decideixin realitzar alguna de les recerques exposades en aquesta xerrada rebran assessorament personalitzat al llarg del curs.