The buildings and communities of the future: low energy, zero or plus. What’s next?

Quan?

18/11/2013 de 16:30 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

ETSAB

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El IREC - Institut de Recerca en Energia de Catalunya, en el marc del projecte AIDA, té el gust d‘anunciar i coordinar les conferències que es realitzaran a les ciutats de Barcelona i Tarragona, pel Prof. Arq. Harald N. Røstvik, professor de l‘Escola d’Arquitectura de Bergen, Noruega, especialitzat en temes de sostenibilitat en arquitectura i transport, entre d’altres.

En las seves ponències explicarà aspectes relacionats amb: Edificis de Consum d‘Energia Nul·la (Net Zero Energy Buildings.-NZEB), en el marc dels resultats del grup de treball de la Task 40 de la IEA (AEI - Agencia Internacional d‘Energia); Sistemes d’energia solar per edificis que “flueixen” en el seu entorn (“Solar energy systems for buildings flowing into the landscape”), basat en un treball de la seva autoria, conjuntament amb el Dr. Arq. A. Scognamiglio; i “Zero Energy Mass Customized Housing” basat en un article que es publicarà pròximament al octubre de 2013.

Les conferències són obertes al públic i gratuïtes (fins completar l'aforament de las corresponents sales) i es realitzaran en llengua anglesa.