Symposium on Urban mobility challenges

Quan?

13/11/2017 de 09:30 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

iCal

La Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) acull el proper dilluns 13 de novembre un cicle de xerrades-debat entorn el concepte de mobilitat urbana, 'Symposium on Urban mobility challenges'. La jornada, organitzada per CARNET, la Universitat Politècnica de Catalunya i el Niedersächsisches Forschungszentrum Fahrzeugtechnik (NFF), tindrà lloc de 9:30 h a 13:30 h i el programa inclou tres taules rodones:Opportunities and challenges from policy makers perspective; End user perspective and challenges i Accessibility and multimodality. La jornada coincideix amb la celebració de l'Smart City Expo World Congress, que tindrà lloc a Barcelona del 14 al 16 de novembre.