Open Energy Institute

Quan?

15/02/2013 de 14:00 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Monestir de Poblet

iCal

El pròxim 15 de febrer tindrà lloc al singular Monestir de Poblet, la primera edició dels Col·loquis sobre Energia del Open Energy Institute (OEI), trobades periòdiques per aprofundir sobre l'energia com a bé escàs a la nostra societat i debatre sobre temes de l'actualitat d'aquest àmbit.

Els col·loquis, de caràcter itinerant, tindran un aforo limitat i contarà amb la participació de personalitats representatives del nostre àmbit personal, polític i econòmic, sempre, això sí, amb una relació estreta amb l'àmbit energètic.

Les trobades, neixen també com un espai per afavorir el networking i crear una plataforma d'anàlisis i debat i oportunitats de negoci al servei de tots i per a tots.

A aquesta edició es contarà amb la presencia del Sr Pere Palacín, Director General d'Energia, Mines i Seguretat Industrial. Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

L'acte serà presentat per Fr. Lluc Torcal, Físic i Prior del Monestir de Poblet i per Robert Moragues, President Executiu del OEI.