Master School Kick-Off for intake 2014

Quan?

13/11/2014 a 19:00 fins a 15/11/2014 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Messe Karlsruhe

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El món de l'industria i els negocis, estudiants i personal del KIC InnoEnergy es donaran cita aquest novembre per:

• Rebre als nous estudiants
  • Aprofundir en la comprensió col·lectiva de la realitat i les oportunitats de l'energia sostenible a la UE
  • Explorar la creació de noves solucions en el KIC IE - Innovació, Educació i Negocis

Diego Pavía
(CEO del KIC InnoEnergy), Elena Bou (Directora d'Innovació) i Torsten Fransson (Director d'Educació) s'uniran a nosaltres a Karlsruhe, junt amb els set directors del màster, els estudiantes i el personal del KIC InnoEnergy.

Líders del món de l'industria i el comerç assistiran a la sessió del divendres 14 de novembre per oferir la seva perspectiva i experiència, i d'aquesta manera enriquir les sessions. Tanmateix ens proporcionaran els medis per crear noves idees que poden ser fructíferes.