Solar Decathlon Europe 2014

Quan?

27/06/2014 a 00:00 fins a 14/07/2014 a 23:55 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Château de Versailles, France

iCal

Creat el 2002 pel Departament d'Energia dels EUA, el Solar Decathlon és un concurs internacional obert a Universitats i Institucions d'Educació Superior de tot el món, que ofereix l'oportunitat de competir amb l'objectiu d'aconseguir el repte de: "Dissenyar i construir una casa solar energèticament independent ".

Per tercer cop consecutiu, la UPC és un dels 20 equips seleccionats per participar en la propera competició SD, organitzada per França al juny i juliol de 2014 en el Domini Nacional del Palau de Versalles.

RESSÒ és la proposta desenvolupada pels estudiants de l'ETSAV per a la Competició SD, una proposta basada en l'assoliment d'una arquitectura que consumeixi poca energia, mitjançant l'ús de materials de baix impacte, tancant cicles i donant importància als sistemes passius.