Jornada informativa sobre el programa de doctorado industrial

Quan?

16/11/2016 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala de Juntes (Rectorat)

iCal

Estem al final de la quinta edició de la convocatòria de doctorats industrials que cada any finança la Direcció General d'universitat a través de l'AGAUR.

Les convocatòries anteriors han estat un èxit, i la UPC que té en aquest moment 78 doctorats industrials de les diverses convocatòries i més de 70 empreses implicades, és una de les universitats més actives al programa.

La convocatòria actual però té encara molt potencial i per això us convidem a una jornada informativa on es reuneixin tots els implicats (potencials estudiants, coordinadors de programa de doctorat, directors de tesis, investigadors i empresaris), per tal d'explicar-vos en detall les avantatges de trobar projectes comuns que es puguin presentar a aquesta convocatòria i resoldre es vostres dubtes per tal d'ajudar-vos en la presentació de sol·licituds.

Aquesta jornada forma part del pla d’actuacions de Campus Energia per ampliar el programa de doctorat conjunt en energia en el marc del programa Campus d’Excel·lència Internacional del MECD.

Programa

• 12.00-12.15: Benvinguda, Vicerector de Recerca, Fernando Orejas i Director de l'Escola de Doctorat, Paco Sepulcre
  • 12.15-12.45: Presentació del programa de Doctorat Industrial i avantatges per a cada un dels agents implicats, Joan Francesc Córdoba, membre de l’equip executiu dels doctorands industrials de la secretaria d’Universitats i Recerca
  • 12.45-13.15: Doctorats industrials vinculats a InnoeEnergy, Director educatiu del KIC InnoEnergy Iberia, Josep Bordonau