Jornada de Formació en Supercomputació

Jornada de formació per a formadors en activitats científiques, tècniques i didàctiques en supercomputació (UPC-BSC)

Quan?

22/02/2012 de 16:30 a 19:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

BSC

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La UPC, per encàrrec del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, vol donar a conèixer al professorat de secundària aquells centres, instituts i laboratoris punters en el desenvolupament tecnològic i científic, la investigació que s'hi realitza i l'aplicació en el món industrial. És important que els professors coneguin les últimes innovacions per ensenyar als seus alumnes i potenciar així les vocacions científiques.

Els objectius de la sessió són visitar el BSC i el supercomputador MareNostrum, conèixer les línies de recerca i de transferència de tecnologia en supercomputació i dissenyar una activitat per a l'estudiant en relació al tema.

L'activitat està dissenyada per l'Institut de Ciències de l'Educació de la UPC en col·laboració amb el Servei de Comunicació i Promoció del Barcelona Supercomputing Center (BSC), recentment guardonat amb el Premi Nacional d'Investigació per la col·laboració entre sector públic i privat, i designat Centre de Formació Avançada en supercomputació per PRACE.