IVth International Seminar on Sustainable Technology Development

El tema central d'aquesta edició serà la mobilitat i l'ús de la tecnologia ecològica al sector dels mitjans de transport.

Quan?

03/06/2011 a 15:35 fins a 10/06/2011 a 15:30 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVGacull la quarta edició de l’International Seminar on Sustainable Technology Development, organitzat conjuntament amb l'Institut de Sostenibilitat (IS). Es tracta d'un seminari internacional sobre la sostenibilitat emmarcat dins d’una assignatura del màster en Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya centrat en la responsabilitat social de la tecnologia amb perspectiva de futur, coneguda com a backcasting. En aquesta edició, els temes conductors seran la mobilitat i, concretament, els mitjans de transport.

En aquesta edició, professorat i estudiantat de màster de diverses universitats europees, que participaran en les activitats previstes al seminari: diàlegs amb experts, exercicis, casos d’estudi i xerrades temàtiques (cotxe elèctric, crisis del pretoli, etc).