Fira del Coneixement 2012

Els propers 17 i 18 d'abril de 2012, tindrà lloc a Berga la 2a edició de la Fira del Coneixement organitzada per l'Exploratori dels Recursos de la Natura.

Quan?

17/04/2012 a 09:00 fins a 18/04/2012 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Pavelló de Suècia - Berga

iCal

La Fira del Coneixement té la finalitat de donar a conèixer els projectes de recerca punters relacionats amb la ciència i la tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya i de la Universitat Barcelona. Es tracta de provocar l’augment de l’interès dels joves per la recerca per tal de despertar vocacions científiques i poder demostrar que la ciència es troba a l’abast de tothom.

Les activitats previstes dins la Fira del Coneixement són: conferències, estands que mostren la recerca en temes diversos, visites opcionals al camp i exposicions.