EXPOeLECTRIC 2016

L'esdeveniment més important de vehicles elèctrics del sud d'Europa

Quan?

29/09/2016 fins a 02/10/2016 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

iCal

Expoelectric és una iniciativa que busca acostar i familiaritzar el ciutadà amb la mobilitat de zero emissions i els vehicles elèctrics.

En l'edició d'enguany la UPC donarà a conèixer els vehicles dels equips ETSEIB Motorsport i Ampeer Team, de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) amb el cotxe elèctric CAT09e i la moto elèctrica BRUC03; UPC ecoRacing, de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), que portarà el cotxe elèctric ecoRZ; e-Tech Racing, que exposarà el seu monoplaça elèctric Will-e, així com l’equip E-Powered Racing, que mostrarà el prototip de moto elèctrica en què estan treballant, tots dos equips de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).