Competició Smart Moto Challenge

Quan?

11/07/2013 a 10:00 fins a 14/07/2013 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Circuit de Castellolí (Campus del Motor de l'Anoia)

iCal

Barcelona Smart Moto Challenge és una competició europea d'universitats que consisteix en el disseny i construcció d'una moto elèctrica urbana.

Smart Moto Challenge proporciona a les escoles d'enginyeria i disseny la possibilitat de treballar en un projecte real per al desenvolupament d'una moto elèctrica. Els estudiants, amb la seva participació, adquiriran capacitats de treball en grup, de treball per objectius, contacte amb l'última tecnologia i coneixement sobre futurs mercats, entre d'altres. D'altra banda, els fabricants de la indústria de les motocicletes tindran un laboratori d'idees i una font addicional de futurs mercats i tècnics de producte.

L'equip SMC-EE, format per estudiants de dues destacades universitats catalanes: l'Escola d'Enginyeria Industrial de la Universitat Politècnica de Catalunya (ETSEIB-UPC) i l'Escola de Disseny Industrial de Barcelona (ELISAVA), està disposat a participar en el concurs aquest juliol, entre l'11 i el 14, al Circuit de Castellolí (Anoia Campus Motor).