Barcelona Smartmoto Challenge

• Barcelona Smartmoto Challenge
  • 2014-07-03T09:00:00+02:00
  • 2014-07-06T20:00:00+02:00
  • Smart Moto Challenge és una competició d'estudiants que se celebra anualment a Barcelona. Estudiants de formació professional, de disseny i d'enginyeria de tot el món treballen en equips per dissenyar, construir, provar i competir amb un moto intel·ligent.
Quan?

03/07/2014 a 09:00 fins a 06/07/2014 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Circuit de Barcelona Catalunya

iCal

Barcelona Smartmoto Challenge té com a objectiu donar l'oportunitat a escoles d'enginyeria i disseny de treballar en un projecte real per desenvolupar una motocicleta elèctrica i lleugera. Els estudiants, amb la seva participació, adquireixin diferents habilitats com la capacitat de treball en grup, treball per objectius, tecnologia d'últim minut i coneixement sobre els futurs mercats, entre altres. D'altra banda, les empreses de la indústria de la motocicleta tindran un laboratori d'idees i una font addicional de futurs tècnics de mercat i de producte.

Els projectes finals es presentaran per a la seva verificació en un taller de 3 dies al Circuit de Barcelona Catalunya, i per a la prova dinàmica a la ciutat de Barcelona (1 dia).