6a Edició Premis FP EMPRÈN

Els Premis FPemprèn són un reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d’FP de Barcelona.

Quan?

14/05/2015 de 08:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

iCal

La finalitat del concurs és potenciar el reconeixement i el prestigi social de la formació professional, així com recuperar els valors del treball entre els estudiants de la formació professional, molt especialment aquells relacionats amb la iniciativa i l’esperit emprenedor.

Els principals objectius d’aquests Premis són: 1) Impulsar el disseny i la creació de projectes empresarials innovadors en els centres d’FP, 2) Potenciar els valors de la cultura emprenedora entre els estudiants d’FP i 3) Donar formació i suport sobre emprenedoria als estudiants d’FP que volen fer realitat el seu projecte d’empresa o la seva idea de negoci.

Preinscripció dels projectes i participants: Fins el 16 d'abril del 2015
Presentació dels projectes: Fins el 14 de maig del 2015