Estudia i Emprèn UPC 2015

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC-BarcelonaTech) posa en marxa la 5a edició del concurs "ESTUDIA i EMPRÈN a la UPC!"

Quan?

13/02/2015 de 20:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Aquesta iniciativa pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El concurs consta de dues fases:
1.- Idea de Negoci: En aquesta primera fase es pre-seleccionaran fins a un màxim de 20 propostes finalistes o bé màxim de 25 participants d’idees de negoci
2.- Projecte Empresarial: Els projectes seleccionats rebran formació i assessorament per estructurar i defensar una proposta empresarial viable
Un cop superada aquesta segona fase, les 10 idees de negoci que millor hagin desenvolupat el seu projecte seran els finalistes per a la seva presentació davant del jurat.

Requisits:
- Els projectes han d'incorporar algun element tecnològic i/o innovador
- Els equips han d'estar formats com a mínim per un estudiant de la UPC

Premis:
1e premi: 3.000€ i viatge a Silicon Valley (per a 1 participant) + opció al premi nacional YUZZ(*)
2n premi: 2.000€
3r premi: 1.000 €
(*) Els premis nacionals estan dotats en 30.000€, 20.000€ i 10.000€ respectivament.

Aquest concurs està organitzat per la Unitat de Valorització de la UPC, i compta amb el patrocini de KIC Innoenergy entre d'altres.