Notícies del lloc

30/09/2015

El Premi de Valorització de la Recerca del Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya, instituït fa deu anys i que es convoca cada dos, distingeix la tasca dels grups de recerca de la UPC. Com en edicions anteriors, enguany s’han atorgat guardons en tres modalitats: millor projecte de transferència de tecnologia, millor patent i millor empresa de base tecnològica o spin-off.

06/10/2015

Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciència i Tecnologia per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de CFGS

13/10/2015

El treball de l'European University Association (EUA) en el camp de l'energia i, en particular, els avanços del projecte UNI-SET van ser presentats a la conferència anual del SET-Pla que va tenir lloc el 21-22 de setembre a Luxemburg.