Notícies del lloc

05/04/2011

IBERDROLA ha posat en marxa la II Convocatòria dels Premis PERSEO, una iniciativa que té per objectiu impulsar aplicacions tecnològiques innovadores en el sector d'energies netes, a través del suport a projectes desenvolupats en aquest camp.

06/04/2011

L'edifici que acollirà els nous allotjaments universitaris es dirà Hipatia. Amb aquest nou equipament, de 100 places, el campus egarenc tindrà 297 places d'allotjament.

13/04/2011

El jurat ha atorgat una menció especial al projecte “Estudi del reciclatge de la fibra de vidre d’origen naval i dels tractaments superficials per a la seva aplicació en formigons”. Es tracta d’un projecte de recuperació d’energia cinètica per proveir les embarcacions d’una font d’energia alternativa i neta.

29/04/2011

El projecte guardonat és iTesTiT, una tecnologia que compta amb 5 patents i que detecta i preveu fallides en sistemes mecànics com els que s’utilitzen en els avions els vehicles elèctrics o els parcs eòlics.

29/04/2011

La UPC School oferirà, el proper curs 2011-2012, el Postgrau en Vehicles Elèctrics i Altres Tecnologies de Propulsió Aplicades a l’Automoció, pioner en tot l’Estat i que neix per donar resposta les noves necessitats de la indústria automobilística.