Valoració positiva dels primers anys de Campus Energia

Una Comissió Internacional designada pel Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, ha valorat molt positivament el progrés del projecte de Campus d’Excel·lència Internacional liderat per la Universitat Politècnica de Catalunya·BarcelonaTech en el camp de l’energia.

L’informe d’avaluació emès per aquesta comissió destaca com a fortalesa la millora en l’àmbit acadèmic amb cursos actualitzats, partenariats internacionals i projectes de mobilitat amb altres centres europeus d'excel·lència.

Altres punts forts són la reorganització de l'Escola de Doctorat amb un projecte de gran participació d’estudiants Erasmus i de nous investigadors en formació, i els programes per facilitar l'intercanvi d'estudiants i investigadors amb altres institucions.

Quant a recerca i transferència, s’assenyala la interessant activitat investigadora que es porta a terme als Living Research Labs i el catàleg Technology Offers (amb una secció dedicada a energia i medi ambient) com una important actuació adreçada a millorar la responsabilitat social.

Fruit d’aquesta avaluació, l’informe ressalta també l’impacte potencial del projecte CEI destacant en aquest sentit, la construcció del nou Campus Diagonal Besòs que acollirà els estudis relacionats amb l'energia, els diversos projectes en marxa en el marc dels Living Research Labs, i l'efecte positiu del campus sobre l’entorn social.