TECHNOLOGY OFFERS, el nou catàleg d'oferta tecnològica

L’Oficina de Patents i Llicències ha posat en marxa un catàleg 'on line' de l’oferta tecnològica: 'Technology Offers', l’aparador de l'activitat d'R+D+i generada a la universitat en les àrees més emergents de la ciència i la tecnologia

L’Oficina de Patents i Llicències ha posat en marxa un catàleg on line de l’oferta tecnològica per donar visibilitat a la cartera de patents que resulten de l’activitat de recerca. Així, l’espai anomenat Technology Offers ha esdevingut l’aparador de la innovació tecnològica generada pels diferents departaments, instituts, grups i centres de recerca del campus. La tecnologia que desenvolupa la universitat abasta un ampli ventall d’àmbits, tots ells vinculats a àrees emergents de la ciència i la tecnologia, entre els quals es troben l'energia i el medi ambient.

Aquest aparador dels resultats de l’activitat d’R+D+i forma part, en definitiva, de les accions de valorització que es duen a terme al campus, amb la idea de portar al mercat la tecnologia desenvolupada i contribuir a que el teixit industrial busqui noves oportunitats de negoci.

+Info