Solar Decathlon Europe 2012

19 equips universitaris, de 12 països diferents, competeixen a Solar Decathlon Europe per construir l'habitatge més eficient l'única font d'energia única és el sol.

Solar Decathlon Europe 2012, és la competició internacional d'habitatges solars i sostenibles que enguany celebra la seva segona edició a Madrid del 14 al 30 de setembre a la Villa Solar (Escenari Puerta del Angel. Casa de Campo). Durant les dues setmanes que durarà la competició, la Villa Solar estarà oberta al públic de forma gratuïta, i s'hi duran a terme tot tipus d'activitats per a nens, joves, universitaris, professionals i públic general.

Solar Decathlon Europe està organitzada pel Ministeri de Foment, l'Ajuntament de Madrid, i la Universitat Politècnica de Madrid (UPM) a través de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid. Compta amb el patrocini exclusiu de Schneider Electric i Kömmerling, i té com a col·laboradors oficials a AENA, ADIF, RENFE, INECO i FEVE. A més té el suport del Departament d'Energia dels EUA i de l'IDAE.

La UPC participa en l'esdeveniment amb la casa e(co), un nou model de sostenibilitat i baix cost que aconsegueix un equilibri real entre l'entorn, la societat i l'economia.

SDEurope