Sis equips d’estudiants de la UPC participen en una nova edició de MotoStudent a MotorLand

Els equips ETSEIB Racing, e-Ride ETSEIB, MotoSpirit UPC (ESEIAAT), E3-Team EPSEVG, EPSEVG Racing Team i ePowered Racing (EEBE), tots sis de la UPC, competeixen els dies 6 i 7 d’octubre al circuit de MotorLand, a Alcanyís, en el marc de la cinquena edició de la competició interuniversitària MotoStudent.

MotoStudent és una competició internacional que promou la innovació, la recerca i el desenvolupament d’equips formats exclusivament per universitaris, proporcionant-los una experiència global, que abasta des de la construcció i preparació de motocicletes fins a la competició final en proves tècniques i de velocitat.

Per part de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) participen sis equips que competiran tant a la categoria Electric, en la qual els prototips participants han de ser propulsats per un sistema totalment elèctric, com a la categoria Petrol, en la qual els vehicles han de tenir un motor de combustió interna de 250 centímetres cúbics i 4 temps.

En aquesta nova edició participaran 70 equips d’universitats d’arreu del món (45 a Petrol i 25 a Electric), 18 participants més que en la darrera edició.