Nova sala d’actes CUV-FOOT

17/04/2013

La Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), compta amb una nova sala d’actes, ubicada al Centre Universitari de la Visió (CUV). Es tracta d’un espai polivalent que, amb un aforament de 103 places, permetrà realitzar actes acadèmics, docents o de caràcter institucional.

El disseny de la sala està orientat a obtenir la màxima funcionalitat per a totes les persones usuàries. D’una banda, s’ha construït una rampa que fa accessible la tarima per a les persones amb mobilitat reduïda i s’han previst espais reservats per a les persones que assisteixen amb cadira de rodes. També, s’han instal·lat tauletes a totes les places, que disposen d’endoll per poder connectar dispositius electrònics. Pel que fa a la taula de presidència, està dotada de connexions tant d’àudio com per a dispositius portàtils.

També compta amb una cabina tècnica de control i d’un espai per ubicar elements de traducció simultània, i està dissenyada per tenir un consum energètic eficient.

Aquesta actuació ha rebut finançament del programa Campus d’Excel.lència Internacional del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, en el marc del projecte Campus Energia per a la millora de l'eficiència energètica dins de l’àmbit d’adaptació a l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES). També ha estat finançada per les empreses del Patronat de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa, amb el patrocini especial de General Óptica, Ciba Visión i Medop, i per la pròpia facultat.

+ Info