Nova edició de les beques TALENT HELP per al foment de l’ocupabilitat dels joves titulats

Premiar el talent dels joves titulats amb una excel·lent preparació professional és l'objectiu de la tercera convocatòria del programa de beques Talent Help, que vol facilitar l'accés a la formació especialitzada de postgrau en el sector de la tecnologia, l'arquitectura i l'enginyeria.

La UPC School of Professional & Executive Development presenta una nova edició del programa de beques Talent Help, que arriba a la seva 3a edició, presentant una convocatòria d'ajuts específica per a aquells joves titulats universitaris menors de 30 anys que hagin obtingut el títol universitari fa menys de 4 anys. Els ajuts, destinats a cobrir el 50% de l'import de la matrícula, volen facilitar l'accés a la formació de postgrau a tots aquells titulats que, malgrat tenir un currículum brillant i unes bones perspectives professionals, tenen dificultats per seguir desenvolupant la seva carrera professional en un entorn econòmic tant complex com l'actual.

Per a aquest curs acadèmic 2011-2012, la UPC School ha fet una selecció de 16 programes formatius, entre màsters, postgraus i cursos de formació contínua, en les àrees d'Arquitectura i Urbanisme. Gestió de l'Empresa, Enginyeria i Sostenibilitat i Tecnologies de la Informació i la Comunicació que s'acullen a aquesta convocatòria. Entre els programes seleccionats es troben el posgrau en Vehicles Elèctrics i Altres Tecnologies de Propulsió, Lighting Design, i Innovació i Construcció Industrialitzada Sostenible.

Les sol·licituds podran enviar-se fins el dilluns 12 de desembre de 2011.

+Info