Nous allotjaments universitaris a Terrassa

L'edifici que acollirà els nous allotjaments universitaris es dirà Hipatia. Amb aquest nou equipament, de 100 places, el campus egarenc tindrà 297 places d'allotjament.

Es tracta d'un edifici de 6 plantes amb una superfície de 4.396,30m2 que disposarà de 90 allotjaments per a 100 persones, a més dels serveis comuns com bugaderia, gimnàs, sala d'audiovisuals i jocs, sala d'estudi, i un aparcament subterrani per a 23 vehicles i 5 motocicletes.

Hipatia donarà servei a diferents tipologies d'allotjament entre 26 i 35m2, amb espais adaptats especialment per a discapacitats. En la construcció dels allotjaments s'utilitzarà un sistema constructiu industrialitzat d'estructures semi prefabricades en obra, banys realitzats en mòduls i sistema de façana patentada, tot això aplicant enginyeria capdavantera en totes les instal.lacions, facilitant el seu manteniment i reduint el consum energètic de l'edifici.