3a edició EmprènUPC: Premi a les millors idees de negoci 2013

El passat 4 de juny va tenir lloc a la FIB l’acte de lliurament dels premis Emprèn que aquesta tercera ha comptat amb la participació de 170 estudiants que han presentat 70 projectes.

La iniciativa EmprènUPC neix per fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre l’estudiantat de la universitat. Aquests premis compten amb el patrocini de la Fundació Caixa d’Enginyers, l’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia a través del KIC InnoEnergy, i de les empreses Sener i Solvay. També compta amb la col·laboració de l’Escola d'Alta Direcció i Administració (EADA) i el suport del Campus Energia UPC, reconegut com a Campus d’Excel·lència Internacional per part del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.

Les tres idees de negoci premiades, GreenFish, X-treme eye i KeepMe, han rebut 2.500 euros cadascuna, que serviran per analitzar la viabilitat del projecte i iniciar l’activitat empresarial.

L’accèsit al millor projecte de la categoria d’energia renovable, de 1.500 euros, ha estat per al projecte Waste Heat Smartly.

+ Info