LIVING LAB LOW3 es globalitza!

El Curs de Living Lab Virtual per a l'Habitatge Sostenible i Estils de Vida permet als estudiants aprendre sobre els principals aspectes i els indicadors d'impacte ambiental relacionats amb la nostra manera de viure. Conceptes i tecnologies clau s'entenen completament després del curs i els indicadors que els permetrà analitzar el seu propi perfil, així com comparar les situacions en diferents contextos geogràfics i culturals.

Aquest curs permet aprendre sobre la sostenibilitat a través d'una barreja d'eines i activitats reals i virtuals relacionades amb el nostre món real, i al mateix temps per a una comunitat virtual global dels alumnes.

Comença amb una definició del perfil personal, continua amb els mòduls de teoria i la seva avaluació, seguida d'una visita virtual a Living Lab LOW3 d'acord amb un exercici pràctic. Aquests exercicis estaran vinculats a condicions de vida pròpia de cada estudiant, per exemple, sobre el consum d'energia de la seva llar o del seu patró de mobilitat individual. El mòdul finalitza amb l'intercanvi dels resultats individuals i exercicis de col·laboració per analitzar i avaluar els resultats obtinguts i de co-crear nou coneixement.

Vota aquest MOOC per tal de que sigui una realitat!