L'ERC atorga un ajut ‘Proof of Concept’ a dos investigadors de l’ICFO

Frank Koppens i Gerasimos Konstantatos, investigadors de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) —adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC)—, han rebut un dels ajuts Proof of Concept de la primera convocatòria del 2013 del ERC pel projecte 'GraQuaDot', que té com a objectiu desenvolupar nous sensors d'imatges ultrasensibles basats en tecnologia híbrida de grafè i punts quàntics.

L'ERC va posar en marxa aquesta nova iniciativa de finançament, anomenada "Proof of Concept" (prova de concepte), al març de 2011, oberta a aquells investigadors que ja hagin obtingut una subvenció del mateix ERC. Es tracta de fons addicionals per establir el potencial d'innovació de les idees derivades dels projectes d'investigació a la frontera.

+ Info