La UPC va acollir el kick-off del projecte MAGHRENOV

22/01/2014

Els dies 16 i 17 de desembre de 2013, la Universitat Politècnica de Catalunya va acollir el kick-off del projecte MAGHRENOV a Barcelona. KIC InnoEnergy i la UPC són dos dels sis socis d'aquest consorci centrat en la convergència entre la UE i els sistemes d'innovació del Magrib en el camp de les energies renovables i l'eficiència energètica.

MAGHRENOV té com a objectiu donar suport a la innovació en el sector de l'Energia Renovable i l'Eficiència Energètica (ER & EE) a la conca de la Mediterrània. El Consorci reuneix socis d'Europa i dels països del Magrib amb l'objectiu comú d'establir un espai per a la innovació euromediterrània.

L'àrea comú d'innovació de MAGHRENOV es basa en tres grans objectius:
  • Reforçar els recursos humans i la capacitat de coneixement i foment de la innovació als mercat d'ER & EE de la Mediterrània.
  • Reunir iniciatives ER & EE a la UE i als països socis mediterranis (PSM) per tal de donar suport al desenvolupament de les energies sostenibles i l'establiment de sistemes de recerca i innovació dinàmics.
  • Crear mobilitat de joves universitaris entre les empreses i el sector recerca a la UE i als PSM.

+Info