La Fundació BCN Formació Professional i la UPC signen un acord de col·laboració

El passat mes d'octubre, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Fundació BCN Formació Professional van signar un acord de col·laboració en el marc del projecte Campus Energia (Campus d'Excel·lència Internacional).

La Fundació BCN Formació Professional és una organització de naturalesa privada impulsada per l'Ajuntament de Barcelona, amb finalitat de servei social i sense ànim de lucre.

L'objectiu de l'acord és incorporar a la Fundació BCN FP en aquesta agregació estratègica, identificant les àrees i nuclis de connexió entre la universitat i la Fundació, per treballar conjuntament en una col·laboració cap a la finalitat de Campus Energia i els objectius fundacionals i estratègics de la Fundació BCN FP.