"Jo de gran vull ser..."

En el marc del Campus Energia, la UPC ha encetat una nova línea de col·laboració amb ABZ, una organització centrada en la realització de tallers i xerrades pedagògiques a escoles i instituts amb l’objectiu de complementar els estudis reglats amb una activitat que aporti als alumnes una nova perspectiva de diferents professions.

En aquest sentit la UPC col·labora amb aquesta entitat en l’organització de diferents tallers i visites a empreses ubicades al Campus. Algunes d'aquestes activitats recents inclouen el taller en vehicles elèctrics que va tenir lloc a l’abril a l’ETSEIB, o la visita a URBIOTICA, empresa especialitzada en el sector de les smart cities que va impartir una xerrada sobre l’eficiència energètica des del punt de vista de l’empresa i l'aplicació a la ciutat.

Fotos al Facebook d'ABZ