E.ON Research Initiative

E.ON convida a universitats i instituts de recerca de tot el món a enviar propostes que analitzin l'impacte dels sistemes de domòtica a les futures relacions entre empreses i clients.

El programa anual d'ajuts E.ON, que es va iniciar el 2007, dóna suport a investigadors i equips d'universitats i instituts de recerca en una àmplia varietat de temes rellevants per al negoci de l'energia. Aquesta iniciativa d'E.ON porta invertits fins al moment 18 milions d'euros en projectes internacionals de recerca per tal de trobar solucions als desafiaments que haurem d'enfrontar en el futur subministrament d'energia. L'objectiu és fer que el subministrament d'energia sigui més net i millor. El tema central de la recerca canvia cada vegada. El tema per al 2012 és "Casa Intel·ligent una nova relació de client amb l'energia".

La data límit per a la presentació de propostes és la mitjanit del 30 novembre 2011, no s'acceptarà cap extensió de data. Només s'acceptaran sol.licituds en Anglès, i es presentaran en format electrònic i paper.

+ Info