Diploma a set estudiants d’enginyeria nuclear

Cinc estudiants i dues estudiantes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) han rebut el mes de setembre el diploma de l’European Master of Science in Nuclear Engineering (EMSNE). La UPC és la universitat d’Europa que més graduats ha aportat en els darrers deu anys en aquest àmbit.

Aquest reconeixement l’atorga l’European Nuclear Education Network (ENEN) als estudiants universitaris que hagin obtingut la titulació en Enginyeria nuclear, o equivalent, i certifica que han rebut la formació de més alta qualitat a Europa en aquest camp.

La cerimònia de lliurament del diploma va tenir lloc el 19 de setembre a Vienna, en el marc de la 57th International Atomic Energy Agency General Conference (IAEA).

+ Info