Nova Càtedra Corning-ICFO

25/06/2013

L’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), centre de recerca adscrit a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech(UPC), ha signat un conveni amb Corning Incorporated, líder mundial en vidres especials, que porta col·laborant amb l’ICFO des de fa més de dos anys en diverses activitats.

Fruit d’aquesta col·laboració neix la nova càtedra Corning-ICFO. La càtedra serà dirigida pel professor Valerio Pruneri, de l’ICFO, especialitzat en tecnologies fotòniques per a l’eficiència energètica, les telecomunicacions òptiques, els sensors, la tecnologia aeroespacial i la criptografia quàntica.

La nova Càtedra Corning-ICFO s’ha presentat coincidint amb la inauguració, el 17 de juny, d’un nou laboratori destinat a la investigació i fabricació de vidre per a diferents suports.