Conferències de divulgació tecnològica

Vols conèixer les darreres novetats en medi ambient, noves energies & sostenibilitat, i molt altres temes sobre els quals s'està fent recerca a la universitat? Demana una de les conferències de divulgació tecnològica impartides pel nostre professorat. Les sessions estan adreçades a estudiants de 4t d'ESO, de 1r i 2n de Batxillerat i de Cicles Formatius.

El professor o professora encarregat d'impartir la conferència assistirà al centre de secundària que ho demani. La data i hora s'estableixen segons les necessitats del centre i la disponibilitat dels ponents. Per sol·licitar les conferències contacta amb el Servei de Comunicació i Promoció a l'adreça de correu electrònic pla.promocio@upc.edu. Cal que indiqueu el curs al qual s'adreçarà la sessió, el nombre d'alumnes, el títol de la conferència sol·licitada i la data i hora en què us interessaria que s'imparteixi la conferència.

Consulta el catàleg de conferències en medi ambient, noves energies i sostenibilitat per al curs 2011/2012:

- Els materials del futur
- Bioindicadors de la natura
- Reptes de futur: aigua, residus i energia
- Automòbil i combustibles per al demà
- Energia microeòlica i minieòlica