Estudiants de la UPC a l'EXPOelèctric Fórmula-e 2014

Cinc equips de la UPC han tingut l'oportunitat d'exposar a EXPOeléctric Formula-e els seus models de cotxe i moto elèctrics construïts i dissenyats per estudiants de l'ETSEIB, ETSEIAT, EUETIB i EPSVG:

EXPOelèctric Fórmula-e és l’esdeveniment més important de vehicles elèctrics i tecnologies eficients del sud d’Europa. Es tracta d’una iniciativa pionera que, en la seva tercera edició, pretén acostar el vehicle elèctric i el propulsat per altres tecnologies eficients a la ciutadania a través d’un conjunt d’activitats lúdiques i divulgatives que es va celebrar a Barcelona, del 16 al 19 d’octubre de 2014.

L’objectiu d’EXPOelèctric Fórmula-e és promoure l’estalvi energètic i la conducció eficient, així com consolidar el vehicle elèctric com a alternativa urbana i interurbana.