Campus Energia present al Saló de l'Ensenyament 2011

Sota el lema "UPC Campus d’Excel·lència Internacional" la universitat presenta la seva oferta formativa per al proper curs.

La UPC presenta, un any més, l’oferta d’estudis universitaris al Saló de l’Ensenyament, que té lloc del 23 al 27 de març, al recinte de la Fira de Barcelona de Montjuïc (Palau 2). La posada en marxa del grau en Enginyeria Física —el primer d’aquestes característiques a tot l’Estat— a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), i del grau en Enginyeria en Organització Industrial, a l’Escola d’Enginyeria d’Igualada (EEI), són les novetats més destacades de l’oferta del proper curs acadèmic. Les noves titulacions tenen, respectivament, una oferta inicial de 30 i 40 places, una càrrega lectiva 240 crèdits (un crèdit equival a 25-30 hores de treball) i una durada de 4 anys. Més de 60 informadors (professorat, estudiantat i personal de la UPC) atendran les consultes dels visitants que podran conéixer millor la Universitat, que en aquesta ocasió es presenta amb el lema UPC Campus d’Excel·lència Internacional, en referència als reconeixements atorgats pel Ministeri d'Educació als projectes Campus Energia i Barcelona Knowledge Campus (aquest darrer desenvolupat conjuntament amb la Universitat de Barcelona).

La Universitat també participarà, el 25 i el 26 de març, al Saló Futura, a la Fira de Barcelona, on s’informarà als visitants sobre l’oferta d’estudis de màsters universitaris.

+ Info