Campus Energia col·labora amb els premis FPEMPRÈN2012

Amb objecte de reconèixer i premiar el millor projecte de caire emprenedor dels alumnes d’FP de grau superior que estudien a la ciutat de Barcelona, la Fundació BCN FP convoca la 3a edició dels premis EMPRÈNFP, que enguany contempla la categoria especial Campus Energia.

La Fundació BCN Formació Professional és una organització de naturalesa privada impulsada per l'Ajuntament de Barcelona, amb finalitat de servei social i sense ànim de lucre. La missió de la fundació és participar en el desenvolupament socioeconòmic de la ciutat, a partir del foment de la relació entre la formació professional (FP) i l'entorn productiu de l'àrea metropolitana, potenciant una formació professional adequada i compatible amb les necessitats del sistema productiu i facilitant la transició al món del treball i la plena integració dels estudiants.

Des de fa tres anys, la fundació convoca els premis FPEMPRÈN que reconeixen aquells projectes empresarials que plantegen idees innovadores sobre un nou producte o servei o la millora d’aquests, en una perspectiva d’iniciativa de negoci constitutiva d’empresa. Els projectes han de ser desenvolupats en el marc dels crèdits o mòduls formatius dels títols de grau superior relacionats amb l’empresa i la iniciativa emprenedora.

En la seva edició 2012, els premis inclouen la categoria especial Campus Energia que valorarà especialment les possibles millores tecnològiques que implementi el projecte i la innovació que pugui aportar en alguna de les quatre àrees estratègiques d'aquest Campus d'Excel·lència Internacional.

El termini per presentar la documentació acaba el 27 d'abril. El lliurament de premis tindrà lloc al mes de juny en el marc del saló Biz Barcelona.

Consulta les bases del concurs