Campanya de recaptació de fons per construir el CAT06e

03/05/2013

ETSEIB Motorsport és un equip de 35 estudiants d'enginyeria de la Universitat Politècnica de Catalunya. L'equip s'ha proposat la missió de dissenyar i construir un cotxe de carreres de fórmula.

Aquesta temporada ETSEIB Motorsport està assistint a les competicions de Formula Student amb el seu sisè prototip, el CAT06e, que és el segon vehicle elèctric dissenyat a la UPC. CAT06e està portant al límit els principals components del seu predecessor, el CAT05e, com el tren de potència o el monocasc de disseny propi. L'equip espera guanyar competitivitat que donarà lloc a un ascens en el rànquing fs-world.org.

L'equip vol acabar la fabricació del cotxe de fórmula amb garanties per participar en les competicions que es celebraran als circuits de Hockenheim (Formula Student Germany), Autodromo di Varano (Fórmula SAE Itàlia) i al Circuit de Catalunya de Montmeló (Formula Student Espanya), tres de les principals competicions a Europa.