Aleasoft, Dexma i Hyds s’adhereixen al Campus Energia

AleaSoft, Dexma i Hyds són tres empreses sorgides d'estudiants i grups de recerca de la UPC, que s'han adherit recentment al Campus Energia. Les tres empreses col·labaran amb el Campus en activitats de docència, en el marc dels màsters de la UPC, i de recerca, en projectes competitius nacionals i europeus.

Aleasoft és una de les primeres empreses derivades de l’activitat de recerca de la UPC en l’àmbit de la previsió energètica, concretament en relació a la demanda, la producció i els preus de l’energia.

Dexma
és una empresa creada l’any 2007 per estudiants de la UPC a partir de la seva expertesa i passió per la tecnologia de sensors de xarxes sense fil. L’any 2009 focalitza els seus esforços en l’àmbit energètic amb el desenvolupament d’una completa plataforma de gestió intel·ligent del consum d’energia als edificis.

Finalment Hyds col·labora amb empreses generadores d’energia hidroelèctrica amb l’optimització del nivell d’aigua dels pantans.

+ Info