VII. Programes d'Atenció a la Diversitat

Programes d'Atenció a la Diversitat en l'àmbit de projectes d'innovació educativa així com en ús de nous recursos tecnològics amb l'objectiu que tots els estudiants trobin igualtat d'oportunitats durant la seva estada a la universitat.

La biblioteca de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) s'inaugura el curs 2016-2017 amb motiu de l'inici de l'activitat docent al Campus Diagonal Besòs (CDB).

La biblioteca (CRAI Besòs) està especialitzada en documentació i recursos d'informació en l'àmbit de les enginyeries: biomèdica, elèctrica, electrònica industrial i automàtica, mecànica, química, de materials, en general, i energia, especialment, i la seva missió és donar suport a les activitats i les necessitats docents, d'aprenentatge i de recerca dels seus usuaris.

S'ha dotat la nova biblioteca del Campus Diagonal-Besòs del préstec d'equipament TIC, que faciliten l'estudi i que redueixi les desigualtats entre els usuaris matriculats en els diferents programes formatius del Campus.

A més, aquest nou catàleg d'equipament TIC permet la millora de la docència i la innovació docent del campus, un augment dels visitants i l'ús de la biblioteca i els seus recursos d'informació i aprenentatge. I també contribueix a potenciar l'aprenentatge de les habilitats TIC i les competències transversals vàlides per a tota la vida i els serveis i oportunitats reals per als estudiants en l'accés i ús de les tecnologies en igualtat d'oportunitats.